maandag 1 oktober 2012

Enkele collega-fotografen voorstellen.

Carl Smeers

Na enkele jaren aangesloten te zijn bij verschillende groepen-kringen voor fotografen heb je er normaal gezien een mooie vriendenkring opzitten. U kent deze mensen hun werk en de passie voor de fotografie die ze bijna elke dag in hun werken steken.
Bij sommigen collega fotografen voelt men zich wat beter dan bij anderen, maar dit wil niet zeggen dat die anderen geen collega zijn, alleen de band is wat anders.
Daarom had ik gedacht om regelmatig enkele van mijn collega's in de kijker te zetten op mijn site.
Hopelijk kan ik enkele beelden tonen van deze collega's om alzo een beter inzicht te krijgen in hun fotografie.



Vandaag zou ik graag aan u voorstellen "Carl Smeers", moet ergens beginnen en dit heeft niets te maken met voorkeur het is gewoon willekeurig gekozen.

Carl is zoals velen vrienden van mij een Limburger en afkomstig uit het mooie Borgloon, waar we nog veel ongerepte natuur vinden. Maar toch zet hij zijn fotografie in de kijker door andere natuurelementen te fotograferen, welbepaald modellen.



Hij is dan ook een groot voorstander van de modelfotografie die hij weet te brengen op een fijne, pure en natuurlijke manier. Hij laat de modellen opdagen in zijn fashion, lifestyle en b&w fotografie zoals u kan merken op zijn site http://www.smeers.be/index.html .

Maar buiten de modellen kan hij zich ook nog best bezighouden met wat andere fotografie zoals Urban, afbeelding hieronder.

Carl, houd van stipte afspraken en is misschien wat fanatiek hierin, maar u krijgt dan ook mooi en degelijke afgewerkte opdrachten van hem, die u niet zullen teleurstellen. Daarom zijn de afgewerkte beelden van hem, vakkundig en tot in detail verzorgd.
Ik laat u hieronder nog enkele beelden van zijn werk bewonderen.








U kan ook Carl volgen op zijn Facebook pagina door te klikken op de onderstaande link.
https://www.facebook.com/carl.smeers?fref=ts


Hopelijk heeft u ervan genoten en kan er steeds commentaar en suggesties gepost worden.

Tot een volgende fotograaf.

Geen opmerkingen: