dinsdag 24 juli 2012

Belle Epoque en The Twenties

Deze periode ligt al een tijdje achter de rug, maar toch vind ik de beelden die ik mij herinner uit die tijd nog mooi. Wanneer we dan even gaan googelen naar Belle Epoque of Twenties kan je wel wat foto's vinden op het net.
Doch besef ik dat deze fotografie niet zo gegeerd is bij de doorsnee fotograaf en dus weinig wordt beoefend. Maar daarom juist vond ik het een uitdaging dit thema toch maar eens even aan te pakken en eens te kijken welke resultaten het mij zou opbrengen.
Daarom gezocht naar een passende locatie, maar hier ondervond ik al snel dat het niet makkelijk zou worden, dan maar uiteindelijk een locatie in Diest uitgekozen.
Dan nog een aantal modellen en de gepaste kledij, die effen huren in een hier in de streek gekende zaak, nog visagie en we konden starten.
De dag zelf was het wel  bewolkt weer met af en toe zon, maar voor mij is dit beter dat al die druilige dagen die we tot nu toe gekend hebben. Gewapend met toestel, geheugenkaarten en reflectiescherm terug in de tijd van de Belle Epoque en the Twenties.
Hieronder enkele opnamen uit beide stijlen met als modellen Ine, Marieke, Kelly en Brenda, die ik trouwens wil bedanken voor het model staan. Visagie was in handen van Christel Keymis die ik hierbij ook wil bedanken.












Zoals altijd graag uw mening en commentaar.

Tot de volgende,

Geen opmerkingen: