woensdag 17 november 2010

Shoot van Ine bij De Plas

Een van de laatste mooie dagen voor nog opnamen te maken op locatie heb ik dan maar met beide handen aangenomen, want het zou wel eens echt de laatste kunnen zijn.
Ik had hiervoor een afspraak gemaakt met het model Ine, deze was bereid om buitenopname van haar te laten maken. Het was voor haar ook de eerste keer en had dan ook geen ervaring als model, dus heel moedig van deze meid. Mits wat bijsturen links en rechts, hebben we toch enkele mooie beelden kunnen maken. Natuurlijk met een onervaren model een shoot doen is niet zo gemakkelijk dan wanneer een model alle kneepjes onder de knie heeft, maar toch bewonder ik haar voor de inzet die ze toonde. Vandaar ook dat ik haar trouwens nog wel eens voor de lens wens te krijgen, maar dan waarschijnlijk uitgewerkt rond een thema.
Toch wil ik Ine bedanken voor haar durf, inzet en het geduld dat ze heeft moeten hebben tijdens de opnamen, misschien ook wel de koude later op de avond.
U kan dan ook hier rechts van dit bericht de opnamen bekijken onder rubriek "Modellen" Ine aan De Plas I en II, de rest zal later volgen. Deze opname zijn praktisch niet bewerkt, alleen wat bijgezet voor de belichting en contrast.

Tot een  volgende








Geen opmerkingen: