zondag 2 september 2012

Straatfotografie 2

Ditmaal ben ik naar onze hoofdstad Brussel getrokken, samen met enkele collega's van Art Photography Limburg (APL) om enkele straatbeelden te maken.
In feite zou Karen ons door een gedeelte van Brussel loodsen als gids en ons laten kennis maken met de prestigieuze gebouwen, fijne pleintjes en de Brusselaar zelf.
Persoonlijk ben ik hierin wel geïnteresseerd, maar had dan toch ook mijn camera meegenomen om aan straatfotografie te doen. Het is mij enigszins goed afgegaan, doch mocht de vrienden niet te ver uit het oog verliezen, vandaar de mijn beelden niet altijd even mooi horizontaal staan, maar dit hoort er wellicht ook bij.
Hieronder dan enkele beelden die ik heb weerhouden om op de site te plaatsen en jullie te laten meegenieten met mijn bezoek aan de hoofdstad.  

 

 
- Brussels muziekant -
 
 

 
- Vandaag iedereen met een zonnebril op stap -
 
 

 
- Confrontatie -
 
 


 
- Naar huis - 
 
Deze drie bovenstaande beelden zijn gemaakt met de camera op de schoot liggend terwijl ik op het terras zat te genieten van een koffie. Was niet zo eenvoudig om de camera juist gericht te houden en tijdig af te drukken. Maaar denk dat ik er toch redelijke goed ben in geslaagd en ga dit in de toekomst nog meer toepassen.
Verder zou ik mijn collega's van APL willen bedanken voor de prettige namiddag in Brussel en vooral onze collega/gids Karen die zo vrij was ons een klein stukje Brussel te laten bewonderen.
 
Commentaar en suggesties steeds welkom.
 
Tot de volgende,   


Geen opmerkingen: