maandag 22 augustus 2011

Ann gefotografeerd in C-Mine te Winterslag

Het was al enige tijd geleden dat ik model Ann nog ontmoet had, laat staan nog voor de lens had gestaan.
Tijdens een shoot samen met de mensen van Art Photography Limburg heb ik contact opgenomen met model Ann om nog eens model te willen staan tijdens deze shoot.


Zij was onmiddellijk beschikbaar en vond het fijn dat ik haar nog eens uit nodigde voor een shoot.
Anne is een leuke meid en altijd bereid tot een vriendelijke lach, toch moet er enige band zijn tussen fotograaf en model. Wij hadden tijdens deze shoot ongeveer een 45 minuten om nog eens het beste van ons beiden boven te halen en op de gevoelige plaat te zetten.
Misschien wat krap van de tijd maar dit was voor iedereen van de groep hetzelfde, toch laat ik u mee genieten van de beelden die ik gemaakt heb op de locatie van C-Mine. 


Tot de volgende shoot....  

Geen opmerkingen: