vrijdag 12 april 2013

Studiowerk met model Debbora.

Nu het toch nog niet echt mooi lenteweer is, kan men zich beter terugtrekken in de studio. Daarom heb ik het voornemen gemaakt om tijdens de paasvakantie enkele modellen uit te nodigen in de studio.
Als eerste in de rij model Debbora die aan de hand van mijn portfolio instemde om te komen shooten. Voor mij de eerste keer dat ik met dit model zou werken en dan weet u ook, dat dit niet altijd evident is. We hadden alles op voorhand besproken en daarom nog in het kort wat uitleg hoe de shoot zou verlopen. Voor de visagie had ik Lisa gevraagd, die heeft haar uiterste best gedaan om alles naar behoren af te leveren. Model en ikzelf waren zeer tevreden over het gepresteerde werk en was voor herhaling vatbaar.
Alles inorde, studio uitgelicht, model geplaatst en nog een laatste proeffoto voor de visagiste en de eerste foto's werden vastgelegd en besproken. Alles verliep zeer vlot, in een gezellige sfeer met een muziekje op de achtergrond en de nodige omkleedpartijen.
Hieronder enkele beelden van deze shoot.
Zoals gewoonlijk mag u altijd suggesties of commentaar geven op de beelden.
Verder dank ik aan Debbora en Lisa .
 

 

 




 

 
 



 

 

    

Tot de volgende,

Geen opmerkingen: