donderdag 29 december 2011

Kerst- en Nieuwjaarswensen

Het jaar zit er weeral bijna op, alsof het voor mij geen volledig jaar bleek, zo snel is de tijd voorbij gevlogen.
Heb veel willen doen het afgelopen jaar, maar had er altijd de tijd niet voor. Toch heb ik met voldoening de fotografie kunnen bedrijven en kan ik terug kijken op een mooi "fotografisch" jaar.
Toch heb ik mij voorgenomen er voor 2012 een nog beter jaar van te maken en mij nog meer gaan toeleggen op fotografie.
Hopelijk zal ik ook de nodige tijd vinden om mij blog/site/portfolio regelmatig bij te werken, want regelmatig verversen is nodig wilt u het aantal bezoekers naar omhoog trekken.
U merkt het, we leggen ons altijd vanalles op en hebben altijd goede voornemens, maar op het einde van het jaar kunnen we even checken wat hier is van teweeg gebracht, maar een mens moet nu eenmaal goede voornemens hebben, anders zou het maar triestig gesteld zijn.
Hopelijk tot een volgende, zeker voor 2012 en bedankt voor eens komen te kijken.


Geen opmerkingen: