zondag 17 april 2011

Wedstrijd FCP - VLF

Aan wedstrijden deelnemen is een van mijn uitlaatkleppen om mij te meten met andere fotografen. Het is niet dat ik met de uitslagen altijd tevreden of het eens ben, want dit is eigenlijk maar bijzaak. Toch moet ik een tikkeltje eerlijk blijven, wanneer er goede resultaten worden behaald, geeft dit opnieuw kracht om nog beter en intenser bezig te zijn met de fotografie.
Voortaan zal ik dan ook mijn beelden tonen die op nationale- en internationale wedstrijden hebben deelgenomen en een aanvaarding of prijs hebben behaald.
Vandaag mij eerste beelden die aanvaard zijn geweest door het FCP - onderwerp: Vrij.


Chermaine

Behaald resultaat: 26/30



Old Grey

Behaald resultaat: 24/30

Voor het VLF - Criterium heb ik ook vier werken ingestuurd, het ging hier om digitale beelden met als onderwerp "Vrij".


Krijger

Behaald resultaat: 23/30


Verder zijn er digitale werken ingediend voor de Maanddigi, waar er een toch goede resultaten werden behaald.

Blond

Behaald resultaat 28/30


Commentaar wordt altijd ingewacht en beantwoord.

Tot de volgende,


Geen opmerkingen: